Thursday, July 27, 2017

Masih kalah..

Yup sekarang kau berumur 26 tahun..
26 tahun.. masih kalah dalam alam percintaan..
Masih kalah dengan setiap perasaan..
Mencuba tetap mencuba untuk mendapat rasa cinta..
Hanya untuk rasa disayangi..
Aku masih kalah..
Aku masih kalah untuk perjuangkan diri sendiri..
Masih kalah untuk kuat menempuhi segala rintangan..
Aku tahu diri aku.. aku tak mampu ya Allah..

Ya tuhanku,, tariklah nyawa ku andai hidup aku ini hanya untuk merasa kesedihan dan kelukaan..
Tariklah nyawa ku andai kau takdirkan tiada cinta untuk aku..
Aku rela ya Allah..
Tapi bersediakah aku? Cukupkah amalan ku untuk berada si syurga? Apa yg aku nampak, lebih kepada neraka.. Allah.. kuatkan aku.. kuatkan hati aku..

Aku manusia yg bermasalah..
Jika sayang, terlalu sayang.. teramat sayang..
Bila benci, terlalu benci..
Bila terlalu sayang, aku tahu kesakitan akan menanti..
Ya aku bersalah.. aku bersalah..
Bukan niat untuk menduakan..
Hanya perangai nakal yg kadang kala menang..
Hanya sekali.. hanya sekali tetapi aku dihukum seperti tiada pernah ada rasa cinta dihati.
Sumpah jujur aku setia.. dari dulu sehingga sekarang aku setia..
tapi syaitan menang kaburkn mindaku.
Dan sekang aku sakit atas ikutkn godaan syaitan..
Terima kasih syaitan. Kau menang. Kau berjaya menghilangkn semua yg aku cinta..

No comments:

Post a Comment