Thursday, July 27, 2017

CERITA 2016 - 2017

okay as i promised, aku nk cerita sikit la ape aku ingt sepanjang tahun 2016, 2017 nie..
lepas aku abis degree dekat uitm segamat, aku berniaga secara kecil kecilan..
as more, aku berniaga secara online..
aku jahit sendiri semua tudung/shawl yg aku jual..
langkah demi langkah aku sendiri harungi semua..
bermula dengan sebuah mesin jahit tepi, mak aku punya yg aku xpernah sentuh, dan sehelai kain..
sikit demi sikit, aku bermula..
dan aku memulakan langkah besar dengan mereka sendiri design jubah dan baju kurung.. *masa tu jubah tengah hot..

then, selepas setahun aku ikut booth merata2, join booth merata2, abah decide untuk bukakkan aku sebuah butik di bangi..
Bangi Gateway.. yes.. butik aku sendiri.. UMMUNAQIAH BOUTIQUE..
tetapi malangnya aku hanya mampu bertahan selama beberapa bulan sahaja akibat kemerosotan ekonomi.. so aku terima je lahhh..

next, aku sambung belajar di peringkat MASTER..
MASTER?? yup.. aku nk jadi lecturer ikut cita2 akudari dulu..
and sekarang, aku dalam bahagian MBA di UTM Johor..

tu lah sikit sebanyak aku short2 kasi pendek.. kang kalau aku cerita dari A sampai Z, mau tebalik otak aku nk kena ingat semua.. hee..
andd,, how about my love story?? love story?? new entry okay.. daaa

No comments:

Post a Comment