Thursday, July 27, 2017

CINTA

MOHD NIZAMUDDIN BIN ZAINUDIN..
yes.. itu nama yang sedang menakluki diri nie..

bermula kisah cinta kami di sebuah event VSCO..
booth dia sebelah booth aku..
pada mulanya aku ngn mama macam geram sbb sebelah booth kami menas booth dia jual air.. and aku jual baju.. eh helloooo,, basah laaa booth kiteroeang nie..
tp xpe.. aku diam je walaupun mama bebel2.. mamaaa mama..garu kepala aku dibuatnya..
dan bermula dari situ lah kami berkenalan..
entah mcm mana eh aku boleh rasa aku suka dekat dia.. entah.. Allah je tahu kenapa..

baik, manja, penyayang.. tak sangka.. aku belajar sampai ke Johor semata2 nk dekat dengan dia..
baik dia jaga aku.. teman aku mana2 aku nk pegi.. ajar aku mcm2.. as you guys know i am a noob.. hee..and there you go.. he is the one and only..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aku suka panggil dia DAFI dulu.. sebab acah2 muka dia nie mcm dafii. dafi sangat kan sayangggg.. hehehe.. *kalau dia baca nie mesti dia marah.. hee.. tu la keje aku.. buat dia marah.. dan aku tak pernah tahu yang aku akan terlalu sayangkan dia.. dan dia pun xkan pernah percaya yg aku teramatlah sayangkan dia..

next, new entry okay.. xoxo 

No comments:

Post a Comment