Saturday, September 18, 2010

Selamat Hari Raya!!

Hari raya taun nie braya kat tgnu..
lme x braye kat tgnu..asyik2 johor je,,so taun nie tgnu la pulak/..
huhuhuhhu..
mmg best giler dan sgt memenatkan..
aku duk umah maksdare aku kat pdg midin..
lme gak la aku braye kat sane..tapi duit raye,,agak sedikit..=(
huwaaa..
balik kL,konvoi ngn cekdah *umah maksdare yg kiteorg tumpang tdo
sbb nk anta anak die a.epie balik ke kanada..
so,,disebabkan umh aku dekat ngn KLIA, so di duk la umah kiteorg..
seronok..
happening gle umah..
riuh sekampung!
semalaman aku have a great night with atie,kakaida..
mereka semua kazen merangkap bestfriend kuh..
hehehehehe
humm..
sedar x sedar dah dua minggu aku balik kL..
kne balik jengka balik..
mama!!tanak balikkk!!!!
x puas ag duk umah./.
nk jalan2..
hummm..
esok da kne balik jengka....
xpe..still raye!!

*nah2 gamba raye aku..
tema kami sekeluarga tahun nie adalah "BIRU BLUE!!'=)
kami 3 beranak je..aku mne la ade adik bradik lainn..x pe..still heppy family!=)



Abah syg.. 



Mama tercinta 


And this is me 


*gamba raye len nnti upload kemudian oke..

No comments:

Post a Comment