Monday, September 6, 2010

S. A. K. I. T??



Aritu mase balik umah nenek,
pelik,badan x larat,lesu,rase x larat gile2,
tapi bdn x de la pns sgt..panas la jugak,tp x la sangat..
bak kate abah,mengade nk manje je lebih.."xnk puase la tuh"..
huhu..padahal x pose pn,bkn aku mkn,minum je sbb rase dlm badan cam panas gile..

boleh pulak selsema..hingus meleleh2..
mase g umah nenek,ride ngn motor, pkai helmet la kan,
hingus meleleh x brani nk kesat..haha..last2 kne kat wazer helmet..
yuxx!! tgok kat wazer ade hingus aku yg mleleh tu..
eeee geli2....haha..hingus sndri pn geli..
dah la sakit2 pn nek moto!strong kan?=)
haa~~ 
sampai umah nenek x larat..mama nk ajak p shopping pn,x larat nk ikut..
ruginyer..........
huhu..klu x leh paw duit mama kaw2..
lalalalala..

dah pulak sakit tu sume da x de, bjangkit kat mama pulak,,,
simptom same!badan pnt lesut,tp x de la pns sgt bdn..haa,.
bru taw cmner aku rase..budak bilik aku pn kne jangkit gak!
hahaha...aku adalah pembawa dan penyebar virus terhebat!!
mmg la sakit tu skg da x de,,pulak aku stil selsema sket2..
dan tambah pulak sampai skg aku batuk!batuk bkn ade kahak!kering!
sakit tekak aku..suare dah bpe hari dah serak nie..
dah cam suara awww,,NYAH daa~~
haha..hey im tulin women oke!
tu la,,pdn mke,,ubt x nk mkn..haa..
hehe..jgn sakit sampai raye sudaa laaa..
x seronok la nnti!!!
huuu..
wish me cepat sehat!!

No comments:

Post a Comment