Sunday, February 5, 2012

puisi dari hati

tiap saat dunia berputar pada paksinya, aku merasakan diri ini semakin kerdil..
hati semakin kosong.. jiwa semakin bergelora..
dimana kesilapan ku?
kesilapanku kerana aku leka pada dunia, alpa padaNYA..
kebahagiaan? dimana harus ku cari?
mengapa kebahagiaan itu hanya dtg untuk sementara dlm hidupku ini?
mana yg sejati?
mengapa aku selalu kalah dalam alam dunia cinta?
jawapannya kerana aku alpa padaNYA lagi..
aku hanya insan biasa yg sering melakukan kesilapan..
insan yg sering leka pada dunia nyata..
aku x mahu kesedihan.. hanya membawa kpd kesakitan..
cukup lah berikan aku kesakitan..
kesakitan yg banyak mengajar aku erti kehidupan..
hati ini walau mulut ke berkata "jiwa kental" haha.. x memberi erti aku tidak merasakan kesakitan..

No comments:

Post a Comment