Tuesday, February 21, 2012

hatiku kosong.

kini hatiku kosong tiada penghuni, tiada penganti.
biarkan hati ini kosong tiada perlu di isi,,
kerana takut disakiti lagi..
biarkan hidup dengan simpati org, dengan kasih syg org lain..
aku x perlukan cinta,
kerana dalam hidup aku tiada lagi perkataan CINTA..
aku bosan hidup alam bercinta,,
ya, dulu bahagia kerana adanya cinta..
tapi kini, setelah lebih 7bulan belajar hidup sendiri, tiada cinta dihati, hati ini kian beku untuk menjadi milik sesiapa, atau memiliki diri sesiapa..

alhamdulillah aku mampu berdikari,
alhamdulillah segalanya telah pulih,
alhamdulillah aku kembali hidup walau bagai beban dtg melanda..
alhamdulillah aku kuat..
segala yg aku harungi, membuatkan aku lebih kuat dan tabah untuk dugaan yg menjelang..

biarkan allah yg menentukan segalanya,,
aku hanya mengikut perancangan yg telah ditetapkan oleh-NYA..





No comments:

Post a Comment