Tuesday, January 11, 2011

Today.

Ahh.. hari ini sgt2 penat oke.. rase nk putus urat kaki nie..
huhh.padahal x de la pnat sgt pown.. pagi2 kne bgun g klas..
dah semangat nk blaja, pulak lect bole x masuk! pukul lect nie taw laa..
pastu balik bilik, tdo. ahh best.. tp, pulak kelas kul 4.30! huuu..
my first klas for PR stand for public relation..
kiteorg kne reka nme kumpulan la, mcm2...
ahh. then malam kne g lib, ade discussion lak sal LAW..aiyoo.. hidung, me, naqiah and fatin..
hidung satu2 nye kumbang lam group kiteorg..
lam kelas, perangai aiyoo,, mmg sakit la.. perangai mmg kalah org gila!
tapi, tadi baru dnga die bg die punye opinion ntuk projek kiteorg, perghh otak die mmg leh pkai..
ayat die mmg menusuk kalbu seyh.. aku cam da dnga pakar motivasi ceramah sal mcm2..
tetiba aku cam terbuka hati nie, aku terang otak, mcm2..
skg, aku cam rase len mcm pas die kasi ayat2 pedas tuh..
padahal discussion taw x.. tapi cm ceramah dah..
samapai aku nie x brani nk bukak mulut nk bantah ape die cakap..
huhu,.. tabik spring r lu idung!

and about relationship..
aku kuat ntuk tempuh nie sume.. aku taw aku kuat walau tiada sesiapa disisi..
cinta???
tuhan, berikan aku cina yang abadi untukku..
walaupun aku tidak sempurna, tapi aku berhak untuk rasa dicintai dan disayangi.
cinta itu kadang kala membuatkan kita rase brada disyurga..
dan cinta juga boleh membuatkan kite merasa di neraka..


1 comment: