Wednesday, January 12, 2011

Selamat malam..

Selamat malam wahai kenangan siangku..
selamat malam segala kerisauan ku, segala kemanisan ku, segala penat lelah ku untuk hari ini..
dengan adanya hari esok, aku harap segalanya akan berubah..
harap segalanya akan berubah termasuk diriku supaya semakin kuat untuk menempuh segala dugaan yang menimpa..
aku harap esok adalah hari yg lebih baik berbanding hari2 yang lepas..
aku harap esok aku buka mata, ada seseorng yg aku cinta berikan cintanya untukku..
aku harap segalanya berubah.
aku ingin lepasi segala cobaan hidup dengan lebih tabah dan tenang..
aku hanya ingin merasakan kebahagiaan,, bukan penderitaan..
selamat malam untuk segalanya pada hari ini 11/01/2011..

3 comments:

  1. Selamat Malam. Tapi sekarang dah siang hehe..;)

    ReplyDelete
  2. semoga hari esok lebih lebih baik dari hari ni :)

    ReplyDelete
  3. hahahaha..
    siang pun, lom tebit matahari lagi meyh..
    yes2..moga lebih baikk..

    ReplyDelete