Friday, October 1, 2010

F.I.N.A.L E.X.A.M!!


huhh..sedar x sedar da lme da duk jengka nie..
da nk final da pown..
huhh...
takot la pulak..
taw x,perasaan setiap kali nk final exam, cam rase nk ambik SPM!
pulak tu kalu result nk kuar, jantung cam da nk tcabut mengalahkan org dpt result SPM!
maknenye stiap taon jantung nie nk tcabut 2 kali!
huihh..seksa deyhhh..
lg la pressure bg aku taon nie coz aku sgt2 nk score dean..insyaallah..
aku nk bg mama ngn abah proud ngn aku..
atleast sekali pn cukup la bg diorg tgok ank diorg naik pentas, sebut name untuk menerima anugerah dekan..
huihh..
terbayang2 kat mate aku cmner muke diorg taim tu..
aku nk sgt la tgok diorg hepy gile2..
huhuhuhu...insyaallah la..
aku nk study hard sgt2, tanak main2 sbb aku nk score!DEAN oke!
GO SHA GO!! i know you can do it!

No comments:

Post a Comment